آماده شدن 5 نماينده ايران در روز دوم

0

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا امروز با حضور ملی پوشان ایران در صوفیه بلغارستان ادامه می‌یابد.
به گزارش نبض ورزش نتایج و برنامه مسابقات به این شرح است:
وزن 60 کیلوگرم:
سعید اسماعیلی در دور نخست با مکسول بلک از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف کوتو گومی از ژاپن می‌رود.
وزن 67 کیلوگرم:
دانیال سهرابی در دور نخست به مصاف نوردوس نورکانوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور یک هشتم نهایی با برنده عبدالرحمن عمر از مصر و مارکو اشتول از آلمان می‌رود.
وزن 77 کیلوگرم:
مسعود کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور یک هشتم نهایی 4 – 1 تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد، اما در دور یک چهارم نهایی 0 – 5 از آلکساندرین گوتو از مولداوی شکست خورد و با شکست نماینده مولداوی در نیمه نهایی کاووسی حذف شد.
وزن 72 کیلوگرم:
امیر عبدی در دور اول با ایتو نیشی دا از ژاپن مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در دور یک هشتم نهایی با برنده دیمیتار استفچف از بلغارستان و یاکوب سیمچیک از کرواسی دیدار می‌کند.
وزن 82 کیلوگرم:
علیرضا مُهمدی در دور نخست با کریستین مدینا نونیس از مکزیک کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در دور یک هشتم نهایی به مصاف شان یو لین از تایوان کشتی می‌گیرد.
وزن 97 کیلوگرم:
علی عابدی درزی در دور اول استراحت می‌کند و در دور یک هشتم نهایی به مصاف برنده کشتی ماتیوش ایوانوفسکی از لهستان و یونوت گوسا از رومانی می‌رود.
———–
وزن 55 کیلوگرم:
سید آرش نگهداری دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی 3 – 4 از دنیس می‌های از رومانی شکست خورد و با صعود این حریف به فینال به گروه بازنده‌ها رفت. نگهداری در این جدول به مصاف تامازی گلونتی از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در رده بندی با نوریستان سویورکولوف از قرقیزستان روبرو می‌شود.
وزن 63 کیلوگرم:
ایمان محمدی دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی 9 – 0 آزات ساریار از ترکیه را از ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی 6 – 0 رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد. محمدی در دور نیمه نهایی 4 – 0 چیزو ماریویاما از ژاپن را برد و در دیدار فینال به مصاف بایامان کریموف از قرقیزستان می‌رود.
وزن 87 کیلوگرم:
ابوالفضل چوبانی دیروز در دور اول 7 – 3 ماریو ووکوویچ از صربستان را مغلوب کرد و در دور یک هشتم نهایی 8 – 0 اوندری هاوِلکا از چک را ضربه فنی کرد. سپس در دور یک چهارم نهایی با همین نتیجه یون دونگ هیون از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و سپس در دور نیمه نهایی با برتری 8 – 1 بر لاچین، ولی اف از جمهوری آذربایجان فینالیست شد. چوپانی در دیدار پایانی با ویگن نازاریان از ارمنستان کشتی می‌گیرد.
وزن 130 کیلوگرم:
فردین هدایتی دیروز در دور نخست (یک هشتم نهایی) 4 – 0 جوهر اوزاروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در دور یک چهارم نهایی 7 – 2 آلبرت واردانیان از ارمنستان را مغلوب کرد. هدایتی سپس در نیمه نهایی 5 – 1 تیموربک نسیم اف از ازبکستان را شکست داد و در دیدار فینال به مصاف میخایلو فیش نیفتسکی از اوکراین می‌رود.

منبع”اریا

مطلب قبلیسایه 3 بر صفر بر سر بازی پرسپولیس – فولاد
مطلب بعدیآغاز هفته 3 بوندسليگاي آلمان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید