سخنگوی شورای شهر ارومیه: باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور خواهد داشت

0

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از رفع مشکلات مربوط به باشگاه والیبال شهرداری ارومیه و بازگشت این تیم به لیگ برتر خبر داد.

علی مصطفی  در ارومیه اظهار داشت: فدراسیون والیبال به علت کسورات و بدهی ۲سال گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه به بازیکنان، طی هفته گذشته این باشگاه را از لیگ برتر حذف و بازگشت به لیگ برتر را منوط به پرداخت بدهی بازکنان و کسورات اعلام کرده بود.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در خصوص احصای مشکلات تیم والیبال شهرداری ارومیه با فدراسیون والیبال تصریح کرد: طی تلاش‌های مسوولان استان و نماینده مجلس آقای جلال زاده و اعضای شورای اسلامی با فدراسیون والیبال و تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی از  طرف استانداری و از سوی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی اقدام به پرداخت بدهی و موجب بازگشت تیم به لیگ خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: طی رایزنی با بازیکنان و پرداخت بدهی ‌ها امیدواریم مشکلات حل و هر چه سریع‌تر اقدام به انتخاب سرمربی، تشکیل تیم فنی  انجام شود.

مصطفی‌زاده عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد تیم والیبال بازیچه تصمیمات احساسی و زنگ تفریح برخی افراد قرار گیرد و باعث ناراحتی والیبال دوستان و همشهریان شود  این تیم بایستی به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر برسد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه در آینده نزدیک اقدام به پرداخت بدهی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خود به بازیکنان خارجی و داخلی خود خواهد کرد.

منبع”فارس

مطلب قبلیاستوری عجیب لوکادیا: جرات ندارید زیرسوالم ببرید!
مطلب بعدیحضور بازیکن اروگوئه ای در نفت آبادان منتفی شد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید