استفانو پیولی: آتالانتا ترکیبی از قدرت بدنی و کیفیت بالاست؛ نسبت به سال گذشته، تیمی قوی تر و آگاه تر داریم

0

اتالانتا و میلان حساس‌ترین بازی هفته دوم سری آ را برگزار خواهند کرد.

نبض ورزش| میلان روز یکشنبه از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران میهمان آتالانتا خواهد بود. هردوتیم دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و به دنبال کسب هر ۳ امتیاز دیدار دوم خود هستند. استفانو پیولی سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

دیدار برابر آتالانتا

بازی فردا آزمونی مهم و گامی برای رشد ما خواهد بود، زیرا آتالانتا تیمی است که ترکیبی از سازماندهی، قدرت بدنی و کیفیت بالا است. شرایط هر دو تیم برابر است، آنها بازی اول را بردند و ما باید به بهترین شکل ممکن با آنها روبرو شویم.

بازگشت تونالی به ترکیب

او یک هافبک کامل است، اما به خاطر سن کمش هنوز به تجربه نیاز دارد. او را پس از بازگشت با همان انگیزه و با همان اشتیاق به کار دیدم. او باید جاه طلب باشد زیرا پتانسیل بالایی دارد، سپس از طریق تجربه به رشد خود ادامه خواهد داد.

دیداری متفاوت نسبت به فصل قبل؟

نه به این صورت. دو تیمی که همدیگر را به خوبی می شناسند و سعی می کنند فوتبالی فعال ارائه دهند، مقابل هم قرار می گیرند. سپس مشخص است که هر بازی شرایط متفاوت و خاص خود را دارد. سال گذشته در برگامو به اندازه کافی خوش شانس بودیم که فوراً پیش افتادیم و شرایط بازی تغییر کرد. ما انتظار یک بازی سخت را در یک جو خوب داریم، ورزشگاه آنها بسیار پرهیجان است.

میلان امسال هم مدعی قهرمانی است؟

می دانم که تیمی قوی تر و آگاه تر از سال گذشته دارم. همه ما باید احساس مهم بودن کنیم، اما هیچ کس کنار نگذاشتنی نیست. آنچه همیشه پابرجا است، روح میلان است. فکر می‌کنم رقابت قهرمانی بسیار متعادل خواهد بود، ما باید راه خود را ادامه دهیم و بازی به بازی فکر کنیم.

حضور ربیچ در ترکیب

بازیکنان باید سخت کار کنند تا من را به دردسر بیاندازند و تصمیمات سختی برای قراردادن آن‌ها در ترکیب بگیرم. در حال حاضر فردا آنها در شرایط سختی خواهند بود. ما باید تلاش کنیم تا بهترین ترکیب ممکن را به میدان بفرستیم، به خصوص در بخش تهاجمی که افراد زیادی داریم.

آیا فعالیت دیگری در نقل و انتقالات خواهید داشت؟

ما امید داریم در صورت وجود فرصت مناسب، شرایط تیم را بهبود بخشیم. تیم قوی است، خوشبختانه کیائر به شرایط ایده‌آل نزدیک می شود. اگر فرصتی برای پیشرفت و تقویت تیم پیدا کنیم، از آن استفاده خواهیم کرد، در غیر این صورت (عدم فعالیت بیشتر در نقل و انتقالات) تیمی بسیار رقابت طلب و قدرتمندی داریم.

آیا دکتلار می تواند به عنوان وینگر راست هم بازی کند؟

این هفته من و همکارم یک جلسه ویدیویی با هم داشتیم و کارهای او را در تیم قبلی اش دیدیم. او در پست های مختلف بسیار خوب عمل کرد، اما همیشه به عنوان یک هافبک تهاجمی بازی را شروع می کرد، نه به عنوان وینگر. اینکه او می تواند به عنوان وینگر راست بازی کند، به نظرم کمی سخت است.

وقتی پوبگا بهبود یافت، آیا می تواند قدرت بدنی را به خط میانی اضافه کند؟

باید اینکار را انجام دهد، یکی از ویژگی های او همین است. او بازیکنی است که روی او شرط می بندم. او در حال ریکاوری است، در پیش فصل مشکلاتی داشت اما آماده کمک به تیم است.

آیا همه بازیکنان به جز ابراهیموویچ در دسترس هستند؟

تنها کسی که در دسترس نیست کرونیچ است که دیروز یک مشکل عضلانی (کشیدگی) داشت، ما باید میزان آن را ارزیابی کنیم.

با بازگشت تونالی، بن ناصر چه جایگاهی در ترکیب خواهد داشت؟

او خیلی در حال رشد است و بازیکنی قوی و کامل است. او کمیت را با کیفیت ترکیب می کند، سپس موقعیت او در زمین (عقب تر یا جلو تر) به تعداد بازیکنانی که می خواهیم به ترکیب بفرستیم و نگرش حریفان بستگی دارد.

پیولی می خواهد چه چالشی را با خودش برنده شود؟

من معتقدم که این چالش می تواند جاه طلبی هر یک از اعضای این تیم باشد که باید بیشتر شود. من مسئول نحوه استقرار تیم هستم. سطح ارتباط من با آنها باعث می شود که مجبور باشم بیشتر و بیشتر با آنها رک و مستقیم باشم. من هم مانند بازیکنان باید رشد کنم و احساس می کنم اینجا می توانم برای به دست آوردن بهترین نتیجه کار کنم.

 

مطلب قبلیستاره آبی‌ها به هفته سوم می‌رسد؟/ تصمیم‌گیری در خصوص بازیکن استقلال در تمرین فردا
مطلب بعدیتقلب ساپینتو از روی دست فرهاد مجیدی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید