با ارزش ترین بازیکن جهان مشخص شد

0

با توجه به این گزارش، ارلینگ هالند در حال حاضر با ارزش ۱۹۴ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن جهان است و بالاتر از کیلیان امباپه قرار گرفته است. پیش از این رده‌بندی تاکنون امباپه تقریباً در همه لیست‌های قبلی به توان برترین بازیکن معرفی می‌شد.

رئال مادرید دو نماینده در این لیست دارد. وینیسیوس با ۱۵۷ میلیون یورو و جود بلینگام با ۱۵۲ میلیون یورو به ترتیب در رده سوم و چهارم این لیست هستند.

هالند، بهترین گلزن فصل لیگ برتر انگلیس، بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و با کسب سه گانه تاریخی زیر نظر پپ گواردیولا از امباپه سبقت گرفته است.

با ارزش ترین بازیکن جهان

لازم به ذکر است بین ۱۰ بازیکن معرفی شده امباپه در حال حاضر با وجود ۲۴ سال سن، بزرگترین بازیکن است. هالند ۲۲ ساله، وینی ۲۳ سال و آخرین خرید رئال مادرید از دورتموند تنها ۲۰ سال دارند. گاوی با ۱۸ سال سن، با ارزش ۱۴۰ میلیون یورو در حال حاضر رده ششم را در اختیار دارد. پدری دیگر بازیکن بارسا با ارزش ۱۲۹ میلیون یورو در نهم است.

رده پنجم به جمال موسیالا از بایرن مونیخ اختصاص یافته است. او ۱۴۹ میلیون یورو ارزش دارد. بوکایو ساکا از آرسنال ۱۳۶ میلیون یورو و فیل فودن از منچسترسیتی با ۱۳۱ میلیون یورو رده‌های هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی‌ و آقای گل فصل گذشته سری A با وجود کسب اسکودتو ۱۱۸ میلیون یورو ارزش دارد و در رتبه آخرین این رده بندی است.

مطلب قبلیشرط انتقال طارمی به میلان مشخص شد
مطلب بعدیدرخشش دانشجوی تهرانی در مسابقات جهانی WNBF امارات

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید