اریک تن هاخ: برای بازگرداندن منچستریونایتد تلاش می‌کنم؛ می‌دانستم چالش سختی دارم

0

اریک تن هاخ بابت نتایج هفته‌های اخیر منچستریونایتد انتقاد زیادی شده اما او به‌خودش مطمئن است.

به گزارش نبض ورزش، دوشنبه شب تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول که هر دو وضعیت نابه‌سامانی دارند، در اولدترافورد به مصاف یک‌دیگر می‌روند. نشست خبری دوم اریک تن هاخ پیش از این مسابقه را به نقل از ESPN می‌خوانید. افزایش سطح انتقادات:

من برای [منفعت شخصی] خودم در منچستریونایتد نیستم، برای باشگاه و بازگرداندنش [به اوج] این‌جا حضور دارم. می‌دانستم هدایت منچستریونایتد یک چالش است و می‌خواستم یک چالش را تجربه کنم. می‌دانستم قرار است کارم سخت باشد اما می‌خواستم چنین چیزی را دوران حرفه‌ای‌ام داشته‌باشم. هرجا که کارم را شروع کرده‌ام، شروع سختی داشته‌ام اما سپس تمام تلاشم برای موفقیت را به‌کار گرفته‌ام و مطمئنم که این‌جا هم موفق خواهم شد.

از تن هاخ در رابطه با میزان عطش و نگرش بازیکنانش سوال شد که او گفت:

مرا به اشتباه نیندازید، وقتی درباره بازیکنان صحبت می‌کنم، منظورم تاکید بیش‌تر است وگرنه من و بازیکنان همه در یک کشتی هستیم. وقتی نگرش درستی نداشته باشیم، اوضاع خوب پیش نمی‌رود. ما با یک‌دیگر می‌بریم و با یک‌دیگر می‌بازیم. چنین اتفاقاتی نباید تکرار شود و این یک سیگنال است.

تعویض شدن لیساندرو مارتینز در بین‌ نیمه بازی با برنتفورد:

فکر نمی‌کنم لیساندرو 45 دقیقه سخت‌تری نسبت به سایر بازیکنان در زمین تجربه کرده باشد. او دوئل‌های هوایی‌اش را برد و در نبردهای زمینی خوب کار کرد. لیساندرو در پاس‌کاری هم خوب بود اما مثل بقیه تیم، اشتباهاتی هم داشت. اگر می‌توانستم، یازده بازیکنم را تعویض می‌کردم.

مطلب قبلیبرناردو سیلوا: در منچسترسیتی خوشحالم
مطلب بعدیوضعیت مبهم نیک نفس برای بازی با مس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید