هری کین آماده حضور در بایرن مونیخ

0

کین دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در تاتنهام ندارد و مایل است در همین پنجره نقل و انتقالاتی از این باشگاه لیگ برتری جدا شود.

منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب او داشت اما مبلغ بالایی که دنیل لوی برای فروش او در نظر گرفت باعث شد که آنها از این خرید صرف نظر کنند و تمرکزشان را روی بازیکنان دیگری بگذارند.

حالا بایرن مونیخ مشتری جدی این مهاجم انگلیسی است و گفته می‌شود که با او به توافق شخصی رسیده و آماده است تا این بازیکن را در فصل آینده در آلیانز آرنا داشته باشد. او هم مشتاق کار با توماس توخل و کسب تجربه جدید در بوندسلیگا است.

با این حال، مدیران تاتنهام همچنان تاکید دارند که برای فروش کین باید نزدیک به 100 میلیون یورو دریافت کنند و این کار را برای بایرن مونیخ سخت کرده است.

حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که برخلاف دو فصل قبل که کین در برابر خواسته‌اش برای انتقال به منچسترسیتی کوتاه آمد، این بار چنین تصمیمی ندارد. او آماده است تا مقابل دنیل لوی بایستد و تاتنهام را وادار به قبول این انتقال کند.

این بازیکن قصد دارد باشگاه تاتنهام را تهدید کند که اگر با جدایی او و انتقالش به بایرن موافقت نکنند، سال آینده به صورت رایگان جدا خواهد شد تا هیچ سودی از انتقالش به تاتنهام نرسد.

قرارداد کین با تاتنهام در تابستان 2024 به پایان خواهد رسید و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی بایرن شود.

مطلب قبلیجلسه مدافع استقلال برای تمدید قرارداد
مطلب بعدیستاره تیم ملی ایران در آستانه توافق بزرگ با پرسپولیس!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید