پاسخ ام باپه به تهدید رئیس PSG: می مانم حتی اگر نیمکت نشین شوم

0

ام‌باپه اخیرا در سخنانی جنجالی پاری‌سن‌ژرمن را تیمی ازهم‌گسیخته و پرحاشیه دانست که به موفقیت یک بازیکن کمکی نمی‌کند. او گفت: باید اعتراف کنم که بازی‌کردن در پاری‌سن‌ژرمن باعث می‌شود تا من به بعضی از بلندپروازی‌هایم نرسم. پاری‌سن‌ژرمن تیمی پرحاشیه و جنجالی است. البته این باعث نمی‌شود تا تمرکزم را از دست بدهم؛ چراکه می‌دانم چگونه در زمین بازی کنم.

این اظهارات ام‌باپه با واکنش ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، هم مواجه شد و او هم از ام‌باپه خواست که تیمش را در تابستان ترک کند.

این مهاجم سرشناس یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. او درخواست تمدید قراردادش را رده کرده است و به همین خاطر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم از او خواسته است که تیم را در تابستان ترک کند. با این شرایط و حاشیه‌هایی که برای ام‌باپه به وجود آمده است، پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن پاریس را در تابستان ترک کند. رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب او دارد.

رادیو مونت کارلو فرانسه امروز اعلام کرد که ام باپه باوجود تهدید رئیس پاری سن ژرمن به نیمکت نشینی در این تیم باقی خواهد ماند.

رادیو مونت کارلو اعلام کرد که ناصر الخلیفی به لوئیس انریکه اعلام کرد که حتی در صورت ماندن ام باپه او را نیمکت نشین کند که با این وجود هم ام باپه اصرار به ماندن دارد و اعلام کرده که قراردادش را تمدید نمی کند و تنها تا پایان قراردادش در پاری سن ژرمن می ماند

مطلب قبلیگام بلند والیبالیست جوانان با شکست لهستان/صعود به جمع چهار تیم
مطلب بعدیرونالدو: لیگ عربستان بهتر از لیگ آمریکا است/ هرگز به فوتبال اروپا برنمی‌گردم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید