ریو فردیناند: منچستریونایتد بیش از اندازه برای کاسمیرو هزینه کرد

0

ریو فردیناند به جوانب منفی و مثبت ورود کاسمیرو به منچستریونایتد پرداخته است.

نبض ورزش/به گزارش اسپورت، منچستریونایتد طی یک پروسه نقل و انتقالاتی کوتاه، جذب کاسمیرو را نهایی کرد، آن هم با قیمتی که خیلی ها انتظار آن را نداشتند. این انتقال 75 میلیون یورویی، سوژه مصاحبه جدید ریو فردیناند شده است.

آیا منچستریونایتد بیش از حد برای کاسمیرو هزینه کرده است؟ بله. آیا بدبینی هایی وجود دارد؟ باز هم بله، به خاطر این که این بازیکن 30 ساله است. البته بدبینی شدیدی در کار نیست اما به نظرم اگر از دید تجاری به قضیه نگاه کنید، هیچ مبلغی فروش مجددی به منچستریونایتد نخواهد رسید. با توجه به هزینه های انجام شده و دستمزد او که در میان پردرآمدترین بازیکنان قرارش می دهد، داریم در مورد مبلغی در حدود 100 میلیون پوند حرف می زنیم. با توجه به وضعیت باشگاه، خرید بازیکنان گران قیمت زیاد منطقی به نظر نمی رسد اما خب حالا که این هزینه انجام شده، باید امیدوار باشیم کاسمیرو در تیم جواب بدهد.

فردیناند در ادامه از خوبی های انتقال صحبت کرد:

اما جوانب مثبت انتقال؛ این مرد یک برنده واقعی است. او برنده شدن را بلد است و نقشی کلیدی در موفقیت های رئال مادرید داشت؛ کنار بازیکنانی مانند رونالدو، بنزما، مودریچ، کروس و … کاسمیرو می داند که چگونه باید در بازی های بزرگ عملکرد خوبی از خودش نشان بدهد. او کارش را بلد است و در جایی که باید باشد حضور خواهد داشت. کاسمیرو بازیکنی نیست که با مهارت هایش هواداران را از صندلی هایشان بلند کند. او در ترکیب است تا کاری کند تیم در شرایط بهتری قرار بگیرد. منچستریونایتد با حضور او در هر بازی شانس بیشتری برای پیروزی دارد چون کاسمیرو باعث می شود هم تیمی هایش عملکرد بهتری داشته باشند. اگر جنگ شود، او کسی است که می خواهید در کنارتان حضور داشته باشد.

 

مطلب قبلیشایسته حضور در جام جهانی هستم/ امیدوارم از من قدردانی کنند!
مطلب بعدیتصمیم جدید و جنجالی ساپینتو برای بازی بعدی استقلال

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید