انصراف بارسلونا از رقابت برای جذب ستاره سیتی

0

کانسلو پس از پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چندان درخشان ظاهر نشد و همین باعث شد که مدیران این باشگاه قرارداد او را دائمی نکنند.

این بازیکن شرایط بازگشت به منچسترسیتی را هم ندارد، چرا که درگیری او با پپ گواردیولا باعث شده که این مربی اسپانیایی تمایلی به همکاری با او نداشته باشد.

به همین دلیل، مدیران منچسترسیتی آماده هستند تا پیشنهادهای دریافتی برای خرید این ستاره پرتغالی را بررسی و با باشگاه‌هایی که به دنبال جذب او هستند وارد مذاکره شوند.

نام چند باشگاه بزرگ اروپایی در کنار نام کانسلو به گوش می‌رسید که رئال مادرید و بارسلونا هم در بین آنها قرار داشت. رئال خیلی زود از رقابت برای به خدمت گرفتن او کنار کشید تا فرصت برای بارسا فراهم شود.

در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از مذاکره مدیران بارسا با گواردیولا برای متقاعد کردن مدیران سیتی در فروش این بازیکن به آنها خبر می‌داند، حالا این باشگاه هم از جذب او منصرف شده است.

قیمت بالای کانسلو باعث شده که بارسا در جذب او ناتوان باشد. شرایط مالی این باشگاه همچنان خوب نیست و آنها نمی‌توانند با رعایت فرپلی مالی لالیگا برای به خدمت گرفتن کانسلو با این قیمت اقدام کنند.

مطلب قبلیپیشنهاد لیگ برتری برای بازیکن مازاد بارسلونا
مطلب بعدیباشگاه پی اس جی، ام باپه را تهدید کرد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید