پیشنهاد لیگ برتری برای بازیکن مازاد بارسلونا

0
BARCELONA, SPAIN - OCTOBER 24: Sergino Dest of FC Barcelona runs for the ball during the La Liga Santander match between FC Barcelona and Real Madrid at Camp Nou on October 24, 2020 in Barcelona, Spain. Sporting stadiums around Spain remain under strict restrictions due to the Coronavirus Pandemic as Government social distancing laws prohibit fans inside venues resulting in games being played behind closed doors. (Photo by Alex Caparros/Getty Images)

بارسلونا که سرجینیو دست را به صورت قرضی به میلان واگذار کرده بود امیدوار بود باشگاه ایتالیایی با خرید دائمی او موافقت کند.

اما میلان هفته پیش به صورت رسمی با دِست خداحافظی کرد تا برنامه‌های بارسا را به هم بریزد. بارسا که قصد دارد برای خرید بازیکنان مد نظر ژاوی چند بازیکن را به فروش برساند، حالا با یک بازیکن جدید روبرو است که باید در فهرست خروج قرار داده شود.

سرجینیو دست، دفاع راست 22ساله آمریکایی، تا سال 2025 با بارسا قرارداد دارد. او فصل گذشته را به صورت قرضی در میلان سپری کرد. در قرارداد قرضی دست بندی وجود داشت که میلان می‌توانست امسال تابستان او را به صورت دائمی خریداری کند. تصمیمی که توسط روسونری گرفته نشد.

او با با انتقالی 25 میلیون یورویی در سال 2020 از آژاکس جذب شد و بند فسخ 400 میلیون یورویی دارد ولی حالا مثل یک استخوان در گلوی بارسلونا گیر کرده است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، برای دست دو پیشنهاد به بارسلونا از کریستال پالاس و فولام رسیده و گفته می شود منچستریونایتد نیز او را می خواهد. اریک تن‌هاخ که زمانی در آژاکس مربی دست بود، بی میل نیست تا این مدافع آمریکایی را در یونایتد نیز داشته باشد. لیگ برتر برای خلاصی بارسا از سرجینیو، دست به کار شده و باید دید وضعیت این بازیکن به کجا خواهد رسید.

مطلب قبلیجدایی ایکاردی از پاری سن ژرمن قطعی شد
مطلب بعدیانصراف بارسلونا از رقابت برای جذب ستاره سیتی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید